5/18/2012


COLEGIUL "HENRI COANDĂ" LA 40 DE ANI!

         Cu drag îşi amintesc absolvenţii de cea mai exuberantă şi fără de griji perioadă a vieţii lor. Aveau poate doar grija vreunui extemporal, sau a circulaţiei greoaie a autobuzelor pe vreme rece, clipe care acum li se par chiar caraghioase. Şi ce dacă la practica agricolă de la Pănceşti dormeau aproape o sută de copii pe saltelele puse pe jos în Căminul Cultural, ce voioşie era a doua zi printre butucii de vie! Şi ce dacă repetau de zor pentru "Cântarea României!", spectacolele şi concursurile antrenau toate cartierele! Şi ce dacă mai apăreau şi note mici, după ani de zile râd cu lacrimi de emoţiile acelea!
         Erau atât de tineri iar noi profesorii am rămas cu  fiecare generaţie la fel de tineri. Să rămâneţi mereu aşa căci prin voi şi noi vom fi mereu la fel!
                La mulţi ani ŞCOALĂ, la mulţi ani ABSOLVENŢI, la mulţi ani DASCĂLI!

             

3 comentarii:

  1. Felicitari Simina! Am retrait momente deosebite.Mi-am amintit anul 1982, cand am venit la acest liceu care atunci implinea 10 ani. Sa fii sanatoasa si sa prezinti liceul si la a 50-a aniversare!
    Cornelia Cucu

    RăspundețiȘtergere
  2. Un material deosebit de bine realizat, cu amintiri frumoase si imagini de neuitat. Felicitari pentru initiativa si pentru rezultate.
    Sanatate sa aveti si inima buna.
    Va saluta cu stima,
    fostul elev
    Dobranis Mihaita clasa 10C anul 1990.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc, Mihăiţă, te aştept la teatru!

    RăspundețiȘtergere